Promo značek 2013

Promo značek 2013

pro značku Božkov jsme vytvořili unikátní festivalovou hospodu a pro značku Amundsen velice úspěšnou Arctic Zone a s nimi spojené nové promo na letních festivalech 2013

Božkovská hospoda

Společnost Stock-Plzeň Božkov v roce 2012 navázala partnerství s festivaly Rock for People, Mighty Sounds, Jamrock a Basinfirefest. Pro tyto festivaly jsme dle zadání vytvořili unikátní koncept promotion - Božkovské hospody. Koncept se na všech akcích realizoval s velkým ohlasem.

Amundsen Arctic Zone

Značka Amundsen se od roku 2010 spojuje s akcemi zaměřenými na taneční hudbu a také na zimní aktivity. Pro tuto různorodou kombinaci možných aktivit jsme vytvořili koncept Amundsen Arctic Zone, který se jako celek nebo jednotlivé části může využít jak pro letní festivaly (realizováno na Open Air Festivalu, Rock for People..) a nebo zimní sporty (realizováno na FIS lety na lyžích, Snowjam...).

Fotografie a videa

Podobné projekty